Hej min kära lilla blogg

Tänk så många inlägg jag har skrivit här förr. Minns inte riktigt varför jag skaffade en annan Madonnanswordpressblogg?   Men någon anledning hade jag säkert… Jo, just det – från början hade jag en blogg här, sedan fick jag flytta Aftonbladetbloggen när de skulle lägga ner och då passade den inte in, eftersom jag hade mer tankfulla ”poetiska” inlägg här på Madonnan.

Just det! 🙂

Stockholm

Lite stolt att jag tagit detta foto 🙂

Lördag och jag har kollat lite på Melodifestivalen; nu är det en film med Jennifer Aniston. Bounty hunter på trean, trevlig. Är sugen på något sött och smaskigt, finns inget roligare hemma än bullar 😦  Bättre jag är utan då? Kanske en indikation på att jag borde hålla igen…

Kram till dig som läste.

av madonnan Postat i tankar

Kommentera

