Jag har börjat jobba efter julledigheten

Det är alltid lite av en chock, för det finns inget som heter mjukstart utan här rivstartas det alltid efter ledigheter… Trötta och glada elever kräver sin lärare. 🙂

Det är roligt nästan jämt. Vi har hunnit med jättemycket på bara en dag i stressreducerande syfte och de är jätteduktiga! Jag själv har gått aningen på halvfart efter att ha hostat mig till en inflammerad bröstkorg och ”trasigt” i två revben. Håhåjaja. Det går ganska bra med piller och att inte sitta ner…

Funderar på Livet i stort. På helheten. På terrordåd och människor och på tid.

Hörs!

2015/01/img_8394.jpg

5 comments on “Jag har börjat jobba efter julledigheten

  1. *Hej, Kära Lilla Madonnan*
    Hur har din första vårterminsvecka förlöpt?
    Hur känner du dig?
    LördagsKramar från mig,
    *Isprinsessan*

Kommentera

