Funderar

Kanske ska jag börja skriva här? Slå ihop båda bloggarna till en; kan man göra det? Två wordpressbloggar, alltså. 

Råkade få på ett franskt UR-program på tvåan i bakgrunden och det är lite småroligt faktiskt. Tokiga familjer, typ. Har läst lite bloggar och inser att jag har för lite tid till det, för det är faktiskt givande att se hur andra skriver och fotar. Just det, ska lägga till en bild till detta inlägg!

Sitter under min värmedyna, för även om det inte är så många minusgrader idag här i Stockholm, så bet det rejält i både kinder och ben när jag var ute en kort sväng till och från tunnelbanan. Inte en enda råtta såg jag på vägen heller, så råttgiftet som de har lagt ut verkar ha hjälpt . Bra!

Ikväll behöver jag tvätta håret. Det får bli ett bad till, även om jag vet att huden blir torr av mina nästan dagliga bad… Det är ju så härligt! Och så undrar jag vad jag ska köpa i present till min ett år äldre syrra som snart fyller år. Ingen aning…

Ha en fin kväll nu, du som läste. Eller dag, om det blir en annan tidpunkt. Förstås. 😉

Kram från Madonnan, the one and only (?). 🙄

20140126-174618.jpg

Vem ska ta hand om de stackars granarna nu? Alldeles övergivna efter julen.. 😦

Kommentera

