Söta Nalle Puh

” Jag har inte glömt. Jag kommer bara inte ihåg…”

Nalle Puh 

4 comments on “Söta Nalle Puh

  1. Så underbart detta med bloggar. Tänk, vad med människor man mött & lärt känna & som blivit ens vänner genom bloggen. Du är ju en av dem jag har träffat ”live” och den stunden glömmer jag aldrig där på frusna medis med ”di andra”, Nina och Jaana. sååååå mysigt stund. Men så mysigt är det även att träffas bara ”så här” över bloggar och facebook. Man kikar in, förbi och vidare men har ändå en del av ens hjärta hos dem man lärt känna lite extra.
    jag kommenterar så uselt dåligt (typ aldrig) i bloggen men följer dig både här och på fb. Och jag har fått så mycket vänner via bloggen som betyder så mycket för mig. Så konstigt att jag kallade mig ”rökfri rökare”,,,,,,det känns som om jag aldrig rökt i hela mitt liv. MEN jag VET att om jag inte hade haft min blogg då och kunnat skriva av mig, fått pepp så hade jag kanske varit en blossande rökare nu.
    Stor kram fina madonnan,,,,<3<3

    • Men åh, vad roligt att läsa, blir alldeles rörd och visst är det så som du skriver – en rikedom med bloggar helt enkelt 🙂

      Och ja, jag minns också våran fina guldstund med alla glada skratt och hur kul det var att lära känna er även utanför bloggarna.
      Fast jag minns knappt att du ens h a r rökt, det var såå bra att du slutade och fick stöd i bloggandet!

      Kram på dig Camilla och tack för din fina kommentar ♥

Kommentera

