Jag har…

Hoppa vidare till Madonnans här på WordPress

Två bloggar här på WordPress, varav den här (som du läser i just nu) är den första, som jag skrev i parallellt med bloggandet på Ab.

Efter att Aftonbladet nu avslutar sin bloggtjänst den sista juni, så har jag flyttat över Ab-bloggen till Madonnans, här på WordPress. Titta gärna in där – klicka här isåfall!

Ville bara meddela (förtydliga) det 🙂

2 comments on “Jag har…

  1. Hej Madonnan! Det känns fel att inte tala om för dig att jag inte klarade av att vara utan min blogg. Ibland måste man bli av med det man har för att inse dess värde.
    Syster Kanini har tagit över efter Lillasyster Kanin.

    Kram från en knasboll! 🙂

Kommentera

