Åh, vad skönt det är att vara ledig!

Först tänkte jag dela upp rubriken, men såg sen hur tokigt det såg ut 🙄  Du vet med ”…” efter ”är”. 🙂

Har hostat mig vaken, myst framför datorn och besvarat kommentarer till min andra blogg (känner mig lite tudelad – v a r ska jag blogga egentligen?! Det är mycket nu…).

Ute är sol och dit strävar jag idag. Älskar sol.

7 comments on “Åh, vad skönt det är att vara ledig!

  1. Vill bara önska dig en fin sommar och samtidigt tala om att jag lämnar bloggvärlden. (Har för mig att du någon gång skrivit att du tyckte det var tråkigt när bloggare plötsligt bara försvunnit. )
    Det har varit kul att ”prata” lite då och då och jag önskar dig lycka till med allt. 🙂

Kommentera

