Minnen från Cypern

Att mötas av blå himmel och en snöfri mark; så ljuvligt efter en lång vinter…

Utanför vårt vackert belägna hotell.

Att ligga vid poolen var en njutning i sig; så vackert.

Palmer, pool och havsutsikt.

Och blommor – hänförande efter all snö.

En kruka. Liknande sådana återfinns som motiv på olika cypriotiska vykort.

Maten ser god ut…

Första gången jag såg apelsinträd (tror jag) – fint.

Cabo Greco – Cyperns östligaste punkt. Makalöst vacker utsikt!

5 comments on “Minnen från Cypern

  1. Poolbilderna ser nästan overkliga ut och utsikten från Cabo Greco måste gjort gott för själen.
    Hmm, jag blir lite sugen på att åka till Cypern… 🙂

    Cypern eller inte, nu är det blå himmel, sol och fågelsång här hemma och dagarna blir längre och längre. 🙂

    Kram!

    • Ja, poolen och omgivningen var väldigt vacker, har aldrig sett en så vacker pool förut i verkligheten… Vattnet gick upp till kanten och så havet i bakgrunden. Jag vill tillbaka, har aldrig uppskattat en resa så – kanske för att vintern varit så lång, kall och snöig?

      Kram!

  2. Så lustigt! Vi har precis bokat en resa och valde mellan detta hotell och ett i Turkiet. Det blev Turkiet men jag är iinte helt övertygad än. Jag förstår att ni var nöjda…

Kommentera

