En del…

…har stora planer för framtiden och befinner sig sällan i Nuet. Planerar utlandsflyttar där de bara tänker på sig själva, drömmer om ett helt annat liv och gör upp smidiga planer.

Själv lever jag i Nuet; har fullt upp med det faktiskt. Var ute i friska luften igår t ex och sov som en stock hela natten efter. Var helt slut även idag, men det var eleverna också. Tänk att en idrottsdag kan ta så på krafterna! Någon sade att det är en hel massa frisk luft som gav mer syre än vanligt till blodet. Kanske är det så? 🙄

Idag har jag fått en alldeles ny mobil, då den andra nya var så glapp att jag hade fullt sjå att peta in headsetet hela tiden. Det finns ju roligare saker att göra, så jag knatade iväg till affären… Blev glad av den positiva utgången och den unge mannen som hade en så fin tatuering på underarmen 😛

Känner mig lite skum. Kanske har jag en aning feber? Fast jag tänker inte kolla. Nej, nu ska här mysas.

Jag känner mig så lycklig. För allt det fina som finns.

One comment on “En del…

Kommentera

