Jag tror

Att det viktiga är att följa det man känner

I Allt

Istället för att tänka så mycket

8 comments on “Jag tror

  1. Jag tror…
    …att det i vissa fall kan medföra komplikationer.
    🙄

    (Bokfiguren Lisbeth Salander skulle tänka ‘konsekvensanalys’ när känslostormarna friskar i.)

  2. Tack fina du! Precis vad jag behövde höra. Min inre kompass och intuition är nämligen finstämda och träffsärka verktyg. Jag behöver inte tänka ut förklaringar- ord- kommuicera detta. JAg kan väja att bara handla efter känslan. Jag har ett stort, vart, gott hjärta och kommer ändå aldrig at tbete mig hänsynslöst- utan helt enkelt klokt!

Kommentera

