Att vara fokuserad

Att visualisera bilder av det man vill uppnå

som att jeansen jag hade i helgen

inte sitter lika hårt om magen (som dessutom inte gör ont).

Eller att det ska hända många positiva saker i ditt liv.

Att de som gör dig gott omger dig,

medan andra enbart finns suddigt i periferin.

Att ha hittat sitt fokus…

Hur många har det?

Idag är jag glad, för magen är sig själv och putar knappt och så har jag slutat frysa efter utedagen igår. Dessutom är det inte knökfullt hela dagen, utan jag kommer att hinna med att andas ordentligt… Så härligt! 😆

av madonnan Postat i tankar

3 comments on “Att vara fokuserad

  1. ”Att de som gör dig gott omger dig- medan andra finn i periferin” SÅ har jag nog tänkt- och du vet det har manifesterat sig. men plötsligt- så slant jag – jag glömde hur farliga människor man vara och släppte ut min energi åt deras håll- öppnade dörren på vid gavel för jag såg att de behövde mig och min hjälp- DET var dumt. FY vad dumt det var!

    Egentligen är det ju så enkelt som du säger!

Kommentera

