Jag tror…

Picture of Stream - Free Pictures - FreeFoto.com

…att kanske är det så att ungdomarna kommer att ge ett visst parti många röster, i Valet idag. I alla fall finns två unga i min närhet, som har röstat på samma parti, utan att de visste om det innan.

Och det är spännande. Och ungdomar är insiktsfulla och tänker ofta mycket klokt.

Undrar jag hur Sverige ser ut imorgon? Det känns annorlunda det här Valet – så spännande!

Eller är det bara jag som känner så?!

One comment on “Jag tror…

Kommentera

