Tv-tittande…

En tidig morgon (nåja) och Anna Book sitter där så nedbantad och glad tillsammans med sin man och så pratar de om sitt bröllop, som var för många år sedan. Allt för att giftermål är så ”inne” just nu, eftersom kronprinsessan Victoria ska gifta sig imorgon.

Jag lyssnar och fascineras över intensiteten. Och det är intressant; ett tag. Men sen undrar jag vilka som egentligen tycker det är givande att höra om andras äktenskap och bröllop, mer än en stund. Kanske finns det många, vad vet jag?

    

För övrigt tycker jag att det är alldeles för kallt, numera. Det ska bli skönt att åka till varma Spanien om några dagar (om gud och piloterna vill…). Där blåser bara varma vindar; en sån tur!

4 comments on “Tv-tittande…

  1. Jag önskar dig en rikitgt härlig, varm och solig tid i Spanien! 🙂

    Vad gäller den pågående bröllopsyran så säger jag som Dr Cox: ”I couldn’t care less”.

    Ha det gott, Madonnan!

  2. Jag tycker det är intressant att lyssna på andra fast i lagom doser då. Hoppas du får det fint i Spanien. Vi åker till Grekland om en vecka 😀

  3. Ha en riktigt skön semester där i värmen. Jag tror att den är på väg hit också, värmen alltså. Det ska bli riktigt skönt med lite sommar.Kram

Kommentera

