En del…

…gör inte annat än skriver.

Och skriver.

Och skriver.

Själv skriver jag ingenting (nästan; förutom nu alltså…).

Så kan man också göra.     

av madonnan Postat i tankar

6 comments on “En del…

  1. Ja, det är väl med det som med så mycket annat i livet – att det går i vågor.

    Ibland skriver man för att tankarna behöver luft, kanske för att något är jobbigt. Andra gånger för att energin och glädjen flödar.
    Ibland vill man bara vara tyst och inte synas.

    Jag tycker det är perfekt att man kan göra precis som man vill, när man vill, om man vill 🙂

    Må så gott, Madonnan!

  2. Jaja… så är det bara, Madonnan..!
    Ibland har man inget speciellt på hjärtat och ibland har man desto mer! 🙂

    Gillade din tungsinta smiley. Snodde den. 😉

    Upp med hakan, nu!

  3. Känner igen mig precis…. innan jag började blogga så lovade jag mig själv att det inte fick gå så långt att jag blev stressad över att inte ha något att skriva på en vecka. Men en viss stress blir det trots allt, men själv har man överseende med att andra har bloggpauser. Så pausa på du…snart kommer inspirationen 🙂

Kommentera

