En trött dag som blev väl så effektiv…

 

Vacker bild från wikimedia.org.

Så kan det också bli. Trots att man tror att man ska dråsa ner som en säck potatis efter jobbet.

Jag började med att städa ett par garderober och några lådor, under stillsamt begrundande över Livet och allt som hör till. Under städandet så fann jag ett par bra saker, bl a en parfym som jag hade förlagt. Å, så nu kan jag gå omkring och d o f t a! 🙂 Härligt.

Idag var en väldigt varm dag. Jag var trött och kände mig lätt svimfärdig ett par gånger. Det är så min kropp reagerar ibland. Hoppas på att få sova ordentligt i natt. Tog i alla fall fram en kortärmad blus till morgondagen. OM nu vädret ska vara lika soligt som idag, så kan ju det behövas.

Annars får jag väl frysa…  🙄

av madonnan Postat i tankar

One comment on “En trött dag som blev väl så effektiv…

  1. Visst är det konstigt hur man ibland får det där rycket som man tacksamt tar emot så att något extra blir gjort hemma, fast man inte trodde att man skulle orka ett dugg.
    Jag mår ungefär så där som du skriver av värmen och av annat som jag inte kan göra så mycket åt, det är en bit av min vardag att känna yrsel och få känslan av att golvet snart närmar sig min kropp på ett vis som jag inte alls vill.
    Kram

Kommentera

