Mitt årshoroskop…

…har jag roat mig med att ta fram och titta lite på. Ser ju lite mysko ut med nästan allt i första (jaget) och andra (ekonomin och inre resurser) huset. Undrar jag vad det kan betyda? Får fundera lite på det och kanske får jag intressanta reflektioner av insatta läsare?

 

Klicka på bilden 2 gånger, för större version 🙂

9 comments on “Mitt årshoroskop…

    • Ja, det finns på astro.com. Man fyller i sin födelsetid och plats och klickar på Free horoscopes t ex. Jag tog Solar returns och fick fram den här årskartan.

      Lycka till!

  1. du får fråga Sam Zodiac vad detta betyder. För mig är det som att gå in i pyramiderna och läsa heroglyfer (eller vad de nu heter)

Kommentera

