Jag har…

…k a n s k e inte så mycket att säga, men skriver ändå. Alltid blir det väl något? 🙄

Idag har jag shoppat lite, för imorgon har jag tre Marior att gratta i familjen. Faktum är att de heter det som mellannamn, Maria alltså, efter mig. Fast egentligen heter jag själv Mari i mellannamn, men eftersom det är så fu…inte helt i min smak, fick det bli Maria. Lite rörigt? Hm. 🙄

Vi brukar inte direkt fira namnsdagar, men ibland blir det en liten present och en tårta. Imorgon blir det lite mjuka paket från rea på Lindex och en rosa köpetårta som har legat till sig ett bra tag i frysen. Jag är mycket nöjd med mina kap och räknade rappt ut att jag betalade en femtedel av det ursprungliga priset… Lite av Joakim von Anka – det är jag, tror jag bestämt, för sånt här gläder mig enormt.  🙂

Hej hopp. Ikväll är det Melodifestival igen och jag lär sitta som fastklistrad framför TVn med yngsta V. Skoj.

Undrar vilka som går vidare? I min andra blogg spekulerar jag i det. Läs  gärna här.

Läs även andra shoppande Melodifestivalande bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 comments on “Jag har…

Kommentera

