Jag köpte mig ett grått nagellack…

Klicka på bilden och läs I told you soo! 🙂

Och det såg ganska så vackert ut, med lite pärlemorskimmer på ytan. Sen målade jag på mina naglar…och fick nostalgiska minnen från min ungdom, då jag serverade onyktra gäster iförd svarta naglar. Det var inte så här jag hade tänkt mig! 😦

Men dottern tyckte det var ”coolt”; så då gör det inget om det försvinner (som saker brukar göra emellanåt) 🙄

8 comments on “Jag köpte mig ett grått nagellack…

  1. Hmm… Ja, det kanske ser svart ut, snarare än grått, när det väl applicerats. Går det inte att ljusa upp på något sätt då, tro..?

    Så du har serverat onyktra gäster, iförd svart nagellack, hehe..?
    😆

    • Nja, jag vet då inte hur man ljusar upp ett nagellack…Inte hela världen, för det var inte dyraste märket heller.

      Ja du, om du visste hur många jag har serverat och hur många av dem som var kändisar eller gav mycket dricks… Det var en rolig, men mycket slitsam tid i mitt liv! 🙄

  2. Nagellack är kul! Tyvärr har jag det rätt sällan och aldrig på vintern, eftersom maken är allergisk mot lösningsmedlet i det, vilket gör att jag inte får måla inomhus. 😀

    Grått är fint!

  3. Måste säga att det var finare i flaskan. Glittrigare på något vis och ljusare. Men det verkar lösa sig smidigt ändå… Finns fördelar med döttrar i huset…

    • Blev lite livlöst på naglarna. När man jobbar inom vården som jag gör i alla fall rent tekniskt, får man inte ha nagellack därför blir det sällan dvs i stort set aldrig. Men på sommarlovet brukar jag måla tånaglarna röda som en glädjeyttring tror jag. Kram och trevlig helg.

  4. Nja det är inte i min smak heller. Jag gillar bara riktigt ljusa kulörer. Har aldrig röda naglar!
    Hej igen förresten, nu var det längesedan jag var här! Ska försöka hålla igång bloggen nu o uppdatera lite oftare. Hoppas solen skiner på Er

Kommentera

