Julafton 2009

Alldeles strax är den här – igen. Jul, år efter år och en tid att bara vara tillsammans på, efter allt det där lite stressiga förberedandet. Så skönt det är när det är klart!

Just nu halvligger jag i en soffa med datorn i knäet. Knäcken är provsmakad och befanns vara perfekt och yngsta försöker somna, men det verkar svårt… Snart kommer Tomten ju.

En riktigt God och trivsam Jul vill jag önska Dig som tittar in här.

12 comments on “Julafton 2009

  1. Låter mysigt och hemtrevligt.

    Vi har ju inte varit hemma en jul de senaste 13-14 åren så vi vet knappt hur man gör….så dottern och jag ska fira lätt-julafton.

    Vi var volontärer bland ex-kriminella 22/12 och där åts av ett dignande julbord av ca 150 hungriga munnar:o) och sen var jag ute och rockade loss till ett band tillsammans med några gamla kompisar….för första gången på 20 år!!!

    Juldagen är vi bortbjudna.

    Önskar dej en UNDERBAR JUL.
    Kramar
    Kao

  2. God Jul till Dig!

    Ska strax bege mig till ”exet” och fira jul med henne och barnen. Jag tackar högre makter för att det fungerar så bra mellan oss.

    Julkram vill jag också ge dig.

  3. Klockan är ännu inte tolv
    Jag har redan besökt Friskis gympagolv!
    Svettig och nöjd jag nu sitter här
    I min lugna, stilla atmosfär
    Granen glittrar, katterna spinner
    Lite vila nu tror jag att jag hinner
    Framåt kvällen kommer mina ungdomar kära
    Ska bli gott att få ha dem nära
    Nu önskar jag dig en Jul så fin och bra
    Som bara en Madonna förtjänar att ha!!
    Stor och varm julkram till dig
    Kommer härifrån mig!

Kommentera

