En sak vet jag…

…och det är att jag duger precis som jag är; det kan ingen ta ifrån mig.

Mina tankar leder mig framåt och jag är mån om att tänka så bra det bara går. Jag tänker på andra och jag tänker på mig. Det räcker inte alltid, men vad mer kan en människa göra?

Än att försöka?

av madonnan Postat i tankar

4 comments on “En sak vet jag…

  1. Jag brukar tänka good enough, det får faktiskt räcka. Man gör så gott man kan och är bara en vanlig människa. Man måste vara lite snäll mot sig själv också inte bara mot andra. Kramar

  2. Jag läser just nu ‘Drömliv – lycklig på riktigt’ av Kajsa Ingemarsson och Karin Nordlander. Trots att jag inte har läst ut den ännu vill jag påstå att det är en bok som gör gott.
    Kanske skulle du också gilla den, den är inte så uppstyltad och handlar en del om att sätta själen i förarsätet 🙂

    Kram!

Kommentera

