Klistermärken…

…köpte jag idag på stan; för 25 kronor fick jag över tusen stycken. Perfekt till elevers fina jobb. Sen gick jag omkring och letade små saker, men hittade bara en fin bok att skriva i till lilla tjejen. Hon är i värsta författartagen och skriver riktigt medryckande små historier. Roligt att läsa 🙂

heart

Sen gick jag hem. Och vi har fikat och jag har bloggat lite och nu ska vi laga mat. Jag och yngsta dottern.  Undrar vad vi ska hitta på? Det blir inte jag som bestämmer, men vi har ganska lika smak, som tur är.

Hej hopp!

2 comments on “Klistermärken…

Kommentera

