Jag sover inte så mycket…

0008066_0000004Nej, det gör jag inte, kära syster, precis som du skrev till mig i ditt sms nyss. Men jag försöker; alltid något 🙂 Och en blogg kan vara bra till mycket – som att hålla kontakten en aning mer, när man inte hinner eller orkar annat.

Ibland märker jag förresten att andra människor känner mig mer, eller vet mer om mig än jag om dem. Och då får jag ofta känslan av att de följer min blogg, utan att säga något. För allt kan de ju inte veta om jag inte har sagt det, eller hur? 🙄  Det kan emellanåt bli lite känslan av att de försäger sig, men vi pratar då inte öppet om den lilla felsägningen, så att säga. Men jag känner ofta ändå att ”det här är från min blogg”.

En ganska märklig känsla faktiskt… Har du varit med om det någon gång?

4 comments on “Jag sover inte så mycket…

  1. Det har inte hänt mig. än. Tur det, för jag tror inte att jag skulle gilla den känslan. Fråga inte varför, för jag vet inte svaret.

  2. Näe….däremot kan jag bli väldigt full i skratt åt mig själv när jag berättar om något som jag skrivit om på bloggen. Mitt språk blir liksom mer beskrivande då och OM nu den jag berättar för skulle tjuvläsa bloggen så skulle jag bli avsläjad direkt.

Kommentera

