Vida tankar

fiskar

 

Sökande snabba steg i en storstad; vart går de?

Eller jag simmar omkring

Gör jag?

Planer, förändringar, utveckling

Det är kallt, brrr!

Önskar att bara Vara

STRESS

Gungande, rullande och så snurrande dagar

Och alla tankarna

Vart leder de?

Sammelsurium

Hopkok

Allt av mig

Och andra

Det är så jag är – allt av inget eller inget av allt?

9 comments on “Vida tankar

  1. Hmm… Låter lite grand som existentiell ångest, det där…?
    Och eftersom jag har tillgång till ditt horoskop, som du ju lagt ut på AB-bloggen, kan jag se en bekräftelse där. Men det ser ut att klarna upp framöver…! 🙂
    Du skriver mycket bra och expressivt, tycker jag!

  2. Fantastiskt skrivet ! Det finns många superlativer att använda när det gäller din text här ovan. Men jag vill inte dissekera. Bara låta vara. Uppleva och känna. Smaka på din fina kaka 🙂

    Tack återigen Madonnan!

    åså kramen

  3. Bra skrivet och beskrivet.
    Jag är inte så ofta i stora folkmassor, för de ger mej just den här känslan. I förrgår hade jag ett ärende till en galleria i närheten.

    Klockan var runt 16 när jag kom dit. En timme senare skulle jag hem. Proppfullt med folk med panik i blicken och alla sprang omkring som yra höns (i.a.f i mina ögon). Varför har alla så bråttom jämt?.

    Det kändes inte bra och det var skönt att komma hem igen och stänga dörren om mej till mitt hem och pusta ut :o)

    Kramar!

Kommentera

