För ett år sedan:

Älska mig för vad jag är

september 21, 2008 <!–madonnan–> 

Och inte för någon annan

Som du VILL att jag ska vara

Och om jag skrotar omkring i mysbyxor och sladdrig T-shirt hela dan

eller inte orkar måla mig eller göra något vettigt

Om jag är lat och vill sitta vid datorn

eller bara är allmänt sur

Älska mig ändå!

Fast jag kom på

att den enda gången jag är sur

är när jag städar

Efteråt är jag alltid så jätteglad

Riktigt myser

Åt allt det fina

Så låt mig städa

Om du vill ha mig glad

Och älska mig för vad jag är

Glad, lat och lite pedantisk kanske…?

Entry Filed under: Lycka, blogg, hälsa, personligt, älska. Etiketter: , , , , .

One comment on “För ett år sedan:

Kommentera

