Jag har färgat håret

PICT0508 Rosor

Kanske är det en symbol för något nytt? En omstart i Livet.

Håret är inte så jättemörkt, men ändå inte mitt gamla vanliga solblekta jag.

Kanske är jag en aning ledsen, men att fokusera brukar hjälpa mot det mesta.

Att stänga av.

Det är jag bra på och då kommer ljusglimtarna snart igen.

Sakta, sakta, skymtar de… 

av madonnan Postat i tankar

4 comments on “Jag har färgat håret

  1. Så du har blivit en brunett nu??? 🙂
    Blir nyfiken på hur du ser ut som en sådan.
    Tror nog du är fin – som vanligt. Fast det är inte roligt om du är lessen förstås…
    KRAM!

  2. Ny färg, det har jag aldrig vågat. Mina barn byter stup i kvarten men jag har kvar mitt bruna. Du är modig du, kan vara bra i vissa lägen med något nytt. Kram

  3. Gjort detsamma. Mitt hår var också så solblekt, så jag färgade det i en mellanblond nyans i stället. Funderar på att färga det ytterligare lite mörkare…..
    Förnyelse….
    Hoppas du mår bättre.
    Kao

Kommentera

