Jag har bestämt mig

Viv tak 1

För att sluta blogga här. Tror jag.

Ser ingen mening med det alls.

Vem är det man skriver för och varför? Jag vet då inte.

Jag förstår ingenting av det alls.

Var finns Meningen?

6 comments on “Jag har bestämt mig

  1. Fast… det behöver ju inte vara en ”mening” med allt! Det kan ju bara få vara som det är! Eller – så kan du ju ”slå ihop” alltihopa till EN istället!! Vilket som är ok för mig? 🙂

  2. Tycker absolut du ska stanna – annars uppstår ett tomrum i bloggvärlden…

    Vi är ju flera som läser det du skriver.
    Det borde vara ett gott skäl att stanna kvar. Man behöver ju inte skriva varje dag.

    (Jag har dragit ner betydligt på mitt bloggande, på datoranvändandet ö.h.t. Tycker det tar för stor bit av mitt liv. Timmarna far iväg. Ibland till ingen som helst nytta, kan jag tycka. Vissa dagar har jag inte ens datorn på och det mår jag bra av. Men bloggen får vara kvar.)

    Kram
    Kao

  3. Meningen finns hos dig. Och hos oss andra som läser dig. Kanske är det inte samma mening, men jag vet inte om det har någon betydelse.

    Du bestämmer såklart. Jag tycker synd på så vacker blogg. så fina tankar och ord. Som fastnar hos mig och stannar och fortsätter röra sig och beröra mig långt tid efter att jag läst här.

    Om du slutar, vill jag tack från mitt hjärta, för allt du gett och delat med dig av. Om du väljer att stanna kvar, blir jag glad och lugn.

    Kanske kan du bara ta ”semester” och låta saken bero lite…

    Väldans massa kram från mig till dig madonnan ❤

Kommentera

