Jag har tänkt som så

Riddarholmen

Riddarholmen och Stockholms slott            foto: Wikipedia.com

…att det nog är viktigt för hälsan att omge sig med människor som man trivs med och mår bra av. Och så sitter jag och ler lite för mig själv, av alla de som får mig att känna goda känslor. Det är fint tycker jag. Och det är så viktigt!

I morse vaknade jag kvart över fyra, trots att jag somnade först efter två. Ute var knalljust och fast jag lade en T-shirt över ögonen och ansiktet, så sipprade ljuset obönhörligen in och trängde sig envist in genom mina stängda ögonlock. När klockan var halvsju fick jag nästan lite panik, för dagen ska man ju ta sig igenom – oavsett sömnbrist.

Till sist somnade jag i alla fall om ända till tio och det var verkligen så skönt att få sova! Tack.

Jag blev glad igår av så mycket och av en ovanligt vacker kväll. Och det som gör mig glad är ju bara att plocka fram då och då. Helt perfekt.

7 comments on “Jag har tänkt som så

  1. jag blir så glad varje gång jag kommer hit till dig. Tyvärr har jag varit jättedålig på sistone att besöka mina bloggvänner. Och det gäller överlag.

    Men nu när jag är här så tänker jag…f*n också att jag inte är här lite oftare. För du får mig alltid att se det ljusare i tillvaron.

    Jag vill tacka dig för det.

    Och krama såklart!

Kommentera

