Sommardetalj 4

Få se vad jag kan hitta i mina fotogömmor nu då…!

PICT0518

Stuprör tror jag att det heter; just nu tappade jag ordet… 🙄  Men visst är det väl en bit av sommar?  8)

Bara så 😉

7 comments on “Sommardetalj 4

  1. Visst heter det stuprör! Och visst är det en (ibland alltför stor del) av den svenska sommaren! 😀
    Bra bild igen, tycker jag. Visst gör kameraautomatiken att en del av den blir överexponerad, men sånt får man köpa ibland.

    Leta vidare i fotogömmorna du, Madonnan! 🙂

    • Tack för din kommentar.

      Nu tror jag att det ska komma mer sol, om nu meteorologerna har rätt!

      Tack för ditt utlåtande. Men just den här bilden skulle naturligtvis medvetet överexponeras för att bli…konstnärlig 😆

    • Gealach: Sommar är bra! 😉

      Kersti: Sommarregn är ganska mysigt och är man på landet så hinner man möta de fåtaliga solglimtarna ändå oftast 😆 Kram

  2. beror på om det är en regnig sommar eller inte! Helst ska man inte tänka stuprör när det är sommar; höst passar bättre!

Kommentera

