Sommardetalj 3

…får bli hängande kottar utanför en stuga på landet. För mig är det förundrande att det finns så mycket vackert i naturen och tänk hur vackra färgerna som omger oss är; även en regnig eller mulen sommardag. 

Det kan vara så meditativt att vandra omkring i natur eller för den del även i stadsomgivningar. Bara att se och ta in allt på vägen… Det mår man bra av!

Kottar 1

Kottar är kanske oansenliga egentligen; de bara finns där i något träd. Men jag tycker de är vackra och en stor del av helheten – precis som alla vi andra. 💡

Kottar 4!

Ibland har jag så svårt att välja, därför får det bli två bilder. Två av fyra; så lite har jag i alla fall valt… !  😎

Trevlig Midsommardag till dig som har hittat hit!

6 comments on “Sommardetalj 3

  1. Åh, vilka fantastiskt vackra kottar!!
    Visst är det så att man kan bli helt betagen av allt det fina man ser i naturen. Juni är min bästa årstid tror jag… Juni – och september. Så mycket vackra färger så man får lyckobubbel!
    Kram!

  2. Ja, det sägs t o m att färgerna blir mera mättade när himlen är mulen, så ur fotograferingssynpunkt är visst gråväder att föredra framför gassande solsken.

    Fina bilder du tagit från lantstället, Madonnan!

Kommentera

