Jag drar ett kort

 

…och får på Livsmagi.com upp Åtta stavar; undrar så vad det innebär? img_49c8e5ca64fa7

Åtta stavar

Ögonblicket har kommit då det är tid att skrida till handling, men gör det snabbt! Det är dags att avsluta gamla affärer. Du får nyheter, inspiration eller så får du höra från en gammal vän som inte synts till på väldigt länge. Du ska kanske ut och resa snart, möjligen med flyg.

Paranormal.se läser jag att: 

Symboliserar: Aktiviteter i föredrag, vägen av en sådan aktivitet, snabbhet, som snabbheten hos en express budbärare; stor hast, stort hopp, skyndande till ett slut som lovar försäkrad lycka.; Vanligtvis, det som är i rörelse; också kärlekspilar.

Omvänd: Avundsjukans pilar, inre strid, samvetets strängar, tvistesaker.

Det blir spännande att se vad som händer. Har jag några ”gamla affärer” överhuvudtaget? Nja, jag kan inte komma på en enda, men jag vill gärna ha både nyheter och inspiration, eller en kär gammal väns uppdykande!

Och ut och resa ska jag snart – det är ju sommar och inte helt ovanligt att man rör på sig lite snabbt då… Snabba beslut har jag däremot svårt för; jag vill gärna grunna och känna efter ett tag först. Fast egentligen tror jag nog inte att det händer så värst mycket omvälvande, men de här Tarotkorten är spännande ändå!

5 comments on “Jag drar ett kort

  1. Tarotkort är jättespännande! Har haft alldeles för lite tid och energi för att ägna mig åt mina just nu, men under sommaren tänker jag försöka plocka fram dem då och då.

Kommentera

