Tankar i ett virrvarr

Ursäkter, orsaker och spöklika vibrationer.

Tankar som tänks men inte kan formuleras ordentligt.

Men en känsla kan leda dig rätt, tror jag.

Det du ser är verklighet; kanske mer än ord.

En sol som värmer mig varsamt, smeker mina armar så behagligt.

Jag älskar verkligen att lapa sol!

Så avslutas dagen med en röst i ett EU-val.

Jag har gjort det jag ska. Min plikt.

 

Läs även andra plikttrogna bloggares åsikter om , , , ,

2 comments on “Tankar i ett virrvarr

  1. Sv: Jo, jag har försökt prata med spökena. Vet att sådant kan hjälpa. Men i mitt fall så var det ju inte bara spöken, utan även andra märkliga varelser. Och de blev bara mer förbannade när jag sa åt dem att försvinna. Sedan försökte jag kommunicera i lite lugnare tonläge, då upphörde mina rivmärken.
    Idag har vi haft lite ghosthunting här – och jag hoppas att lugnet nu håller i sig 🙂
    Kram,
    Eva

  2. ”Det du ser är verklighet; kanske mer än ord.” skriver du. Kanske är det så, men då är ju frågan hur du tolkar det du ser!?
    Hur det än är, skapar vi ju alla kontinuerligt det som vi kallar vår verklighet.

    Ha det gott, Madonnan!

Kommentera

