Att förstå

 

Gotland port

Inte alltid det man önskar

Eller kanske så ändå

För att få veta, inse, förstå

Illande, ilande, vridande rakt in

och så insikter av mer klokhet

Som ger dig en orubblig styrka

Det är värdefullt!

4 comments on “Att förstå

  1. Den där bilden känner jag igen dubbelt upp! Dels för att jag har för mig att du har haft den i din blogg förut, och dels för att jag har stått precis där och spanat ut över havet!
    Och – som vanligt… så fina ord som kommer ur dig!!
    Kram!

  2. Ja, och den där porten känner jag igen. Från Gotland 🙂 Kallas den inte för kärleksporten? Nåja, väldigt fin bild iallafall – och fina ord.
    Önskar dig en trevlig helg!

  3. Nu kom hag hit via en annan länk. Så fint du har skrivit i dina inlägg. Kommenterar här dina vackra ord. Den där porten känner jag igen och jag skulle gärna kliva igenom den.

Kommentera

