Så här ser det ut på Ab-bloggen

nyabloggen

Adressen till mig på Ab är…var(?) http://blogg.aftonbladet.se/506

…nu när jag tittar in nu på morgonen och trots att jag vet att just idag så gör de om och alla som har en blogg på Ab kommer att få nya funktioner… Det kommer att se annorlunda ut och…vad mer?

Trots det så blir jag så orolig att allt det jag har skrivit i över tre års tid; över 3000 inlägg, ska försvinna. Håll tummarna för att det är kvar när jag väl kan logga in där igen!

Det är nästan som mitt eget lilla barn; för så mycket tid, så många ord som jag har skrivit i min rosa blogg…

 

Läs även andra oroliga bloggares åsikter om , , , ,

3 comments on “Så här ser det ut på Ab-bloggen

  1. Hej där!
    Ja, jag har legat lågt ett tag. Gulligt av dig med hälsningen. Jag har o´cksp funderat över detdär med backup på bloggen. Finns sådant, tro. Det vore hemskt om man blev av med allt…

    Kram på dig!

Kommentera

