Efter otaliga försök

…och ett par timmar med alldeles för mycket och tydligt av mig här (jag märkte inte att det blev så innan jag efter ett bra tag laddade om sidan!), så har jag nu äntligen beslutat att den här bilden får det bli som header, här i WordPressbloggen.

På kuppen blev jag så väldigt trött på mig själv, så det lär dröja innan jag orkar kika uppåt i bloggen och jag hann konstatera att på ett par av bilderna som jag försökte göra till header, var mina ögon så otroligt konstiga. Jag började nästan fundera över hur jag egentligen ser ut… 🙄  Men så här får det bli; det räcker med en liten, liten bit av mig.

Lagom är bäst. Nå´n måtta får det ändå vara 😛

3 comments on “Efter otaliga försök

  1. Ler när jag läser. Själv börjar jag känna mer och mer att snart tar även orden slut. Först var det bilderna, sedan blev det en bit av mig och mitt liv och nu börjar även det andra ta slut. Så är det bara. Men det jag fick medans det varade det hoppas jag att jag har kvar, som Dig!! kram.

  2. Hej,
    för en stund sedan kom jag inte in på denna blogg, den krävde ett lösenord, sedan provade jag en gång till och då gick det.
    Ni båda är förmodligen redo för schlagern nu 😉
    Har/har haft det en smula rörigt runt om på sistone och nätet får ”lida”, så är det.
    Jättesnyggt nu med det lagoma, man skall själv känna sig bekväm.
    Hoppas nu inte reflexen slutar blogga, även om du skriver att bloggen har olika syften för oss alla, klokt.
    Tänker förmodligen olika tidseror också.
    Skall bege mig till soffan återkommer,
    kram!

Kommentera

