Helt oemotståndlig och jag känner mig så lycklig

…när jag lyssnar på Fredrik Swahn och Bara för en dag. Kan riktigt känna hur fantastiskt det här Livet är varje gång den melodin dyker upp i hörlurarna när jag är ute och går.

Dessutom är det soligt, blivande artonåringen vacklade just sömnigt tillbaka till sängen, lilla dottern är nästan helt frisk från förkylning och infektion, en hel del som har tyngt mitt sinne verkar gå mot det bästa och en härlig Vår är här – vem sjutton kan mostå att känna Lycka då?! Inte jag. Lyssna och njut:

 

Läs även andra Livsbejakande bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

7 comments on “Helt oemotståndlig och jag känner mig så lycklig

  1. Nej tack! Jag kan inte med Fredrik Swahn, jag får liksom kväljningar 🙂 Jag brukar se den där figuren i Stjärnsund varje gång man är på deras marknad på helgerna, han går runt där och flinar som ett fån hela tiden… Men det finns ju annan musik att lyssna på, och smaken är ju som baken. Ha det bra!

  2. Jag är inne på Peters linje. Kan heller inte med Fredrik däremot så gillar jag hans fru. Hon sjunger vackert hon. :0)
    Men just den här låten brukar jag faktiskt riva av på pianot när tillfälle ges. :0)

  3. Kan inte lyssna just nu för ljudet är av på datorn och fästmannen sover fortfarande 🙂 Men jag passar i a f på att önska dig en härlig söndag. Kram

  4. Det finns både vemod och hopp. Mjukt och skönt…och vår iluften. Sol och allt spirar och gror. Även på min balkong.
    Dags för mej att skriva en balkongblogg snart, känner jag.

    Sen en bloggpaus en period. Börjar tröttna så smått. Eller kan det vara just pga våren, ljuset och värmen?

    Kramar. Ksao

  5. Jättefin låt, men jag hade ingen aning om att det var han som sjöng. Hade aldrig sett videon. Tack för att du delade med dig!
    Kram,
    Eva

  6. Vad bra låten är! Men vem är han? Tycker att jag hört den förr men vet inte var. Melodifestivalen?
    Apropå ålder… (som du skrev om i den andra bloggen den 18/5), bry dig inte! Vi är ovanligt ungdomliga trots vår stora visdom =). Och du är ju ovanligt snygg dessutom, och smal! Det finns de som är 20 år yngre som du slår med hästlängder! Så det så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kram

Kommentera

