Ett litet vagt Förlåt i Påsken

…från mig till er alla – för jag k a n för tillfället bara inte låta bli 😳 att använda mig av små, söta och talande smilies i kommentarer och dylikt, eftersom jag precis har fått en länk 😛 till en sida där det står hur man gör! 🙄 Se här bara, om du också vill veta. 😉

Jätteroligt, ju! Precis min lilla humor  :mrgreen:

9 comments on “Ett litet vagt Förlåt i Påsken

  1. Jag gillar smilies helskarpt, eftersom de tillför kommunikationen en viss humor. 😆
    Dock tycker jag att variationerna kunde vara lite större. 😕
    De som finns att tillgå i mobilsammanhang t ex, är ofta stereotypa och lite tråkiga. 👿

  2. Visst är det kul med smailies. Jag skriver brev (för hand) till de i USA och då märker jag att jag saknar dem när jag skrivit något roligt! Jag har vid något tillfälle till och med ritat en efter texten 😉 Sjukt men kul!
    Kram och GLAD PÅSK på dig också

  3. Jag svarade på den översta…lägger ofta till smileys själv. Det är ju en bild man vill visa för en känsla man har. Alla fattar ju inte det av orden man skriver. Därför är smileys perfekta i NÄSTAN alla lägen.Kramar från storstaden/Kao

Kommentera

