Är jag en lind?

Det känns nästan så, när jag läser mitt keltiska horoskop här. Spännande att känna igen sig så!  

” Egenskaper keltiskt horoskop Lind ”

”Lindpersoner är osjälviska. De bryr sig alltid om andra och deras bekymmer.” (Fast ibland bryr jag mig nog för mycket…) 😕

”Lindpersoners styrka är deras känsliga och delikata natur. Med sitt öppna sätt är de bra på att ta personer i sin omgivning och att inbringa hopp i dem. De tror alltid på människans godhet.” (Jag vet inte om det alltid är så bra, egentligen?) 🙄

”Lindpersoners svaghet är deras mjukhet.De får ofta inte igenom sin vilja i svåra situationer.” 😳 (Stämmer precis; varför är det så?! Fast jag bryr mig i och för sig inte, utan brukar gilla läget ändå 🙂  

”De flyr hellre in i sin inre värld. De löper dessutom risken att bli utnyttjade av mindre känsliga personer. 👿 Deras exakta sätt att tänka kan dock skydda dem.

Lindpersoner bokstavligen blomstrar i ett förhållande 😆 när de väl hittat en partner som förstår deras själ, är tolerant och ger dem mycket frihet. De skulle aldrig kunna stå ut i ett förhållande där den andra parten strävar efter dominans.” 😥 (Haha, vet inte jag, så länge någon tycker om mig för den jag är och är snäll och s e r mig, så är jag nog glad och nöjd ändå!)


Datum:
13/09 – 22/09
11/03 – 20/03

Mer om Lind

 

 

 Idag var alltså dagen när Madonnan blev intresserad av keltisk astrologi…! En Skärtorsdag 2009. Nu måste jag bara ta reda på vad keltisk är…känns som om det är lite irländskt över det hela?

Läs gärna min ABblogg!

Läs även andra astrologisökande bloggares åsikter om , , , , , , ,

10 comments on “Är jag en lind?

  1. Se där, ja… även kelterna kunde! 😛

    Det var ett flitigt utnyttjande av smilies i det här inlägget, fast de är
    ju onekligen ganska effektfulla! 😆

    Lycka till med din vidare forskning i ämnet, Madonnan! Och hör gärna av dig om det är något intressant, så att jag kan förkovra mig inom mitt gebit, jag också!

    Glad påsk! 😀

  2. Så intressant! (måste kolla vad jag själv är för träd:)
    Har du de där egenskaperna är du verkligen en person jag skulle vilja träffa.
    Det finns alltför få av dem.

    Kram

    Kao

  3. Spännande, hade aldrig hört talas om keltiskt horoskop innan. Men nu testade jag och – det stämde ju rätt bra 🙂
    Hoppas du haft en bra dag och nu kan se fram mot flera dagars påskledighet.
    Kram,
    Eva

  4. Ping: Keltisk astrologiquiz mm kul… « Sam Zodiac’s Blog II

Kommentera

