Jag vet inte vad jag har gjort för ont

 nudgeitupp1

…men så mycket vet jag att för andra så fungerar den här sidan, Nudge, alldeles utmärkt. Man ska få poäng om man surfar och på så sätt öka läsarantalet på bloggen. För mig minskar däremot plötsligt poängen…

Vad har jag gjort för ont? Eller ska jag lära mig att det viktiga är inte att någon läser, utan det som är betydelsefullt är att jag får skriva!?

Kan man undra.

Klicka på bilden ovan om du vill gå med i Nudge och få fler besökare… 🙂

Läs även andra konfunderade bloggares åsikter om , , , , , ,

16 comments on “Jag vet inte vad jag har gjort för ont

  1. Hej,
    orkar inte klistra och klippa förmodar att man måste göra ngt sånt?
    Har ju inte ens lärt mig att länka ÄN, utan klistrar in och kopierar ifrån andra bloggar.
    Mailar dig när jag är redo och ber och hjälp =)
    Tycker det är jättetrist med de uteblivna sidvisningarna på ab, det blir en slags stiltje med en känsla att det händer nada.
    Åh nog tror jag att du har många läsare allt =)
    Kram!

  2. Znogge: Fast kanske är den det ändå, har jag hört 🙂 Kram!

    Menutte: Nej då, det är så enkelt. Bara att fylla i användarnamn, lösenord och bloggadressen.

    Kram på dig:)

  3. Jag har precis samma problem! Jag fattar ingenting. :O Det har fungerat utmärkt i flera veckor, men nu så helt plötsligt händer samma sak för mig! Jätteirriterande. ;(

    Jag visste inte vad som hände eller något, så jag googlade det och hamnade här 😀 Skönt att det inte bara är jag då…

  4. Kanske är det inte mängden som är det viktiga. Försöker i alla fall intala mig det. Jag gnetar nog på som förut utan hjälp, du hittar ju eller hur. Kram

  5. Vet inte vad det där Nudge är för något. Men jag brukar säga att det viktiga är inte hur MÅNGA besökare man har, utan hur ENGAGERADE de är. Vissa läser inte ens inläggen utan surfar bara runt i jakt på läsare till den egna bloggen, sånt är trist och det märkts till slut. Själv tycker jag det är väldigt kul när folk på något sätt kommenterar det jag skriver, när man kan få igång en dialog. Det är då det blir intressant 🙂
    Kram från
    Eva

  6. Tack för era kommentarer.

    Kersti: Du har rätt i att mängden inte är det viktigaste; fast lite kul är det ju 🙂 Kram

    Eva: Visst är det roligt med den dialogen som uppstår ibland, synpunkter och även en liten hälsning. Att man lär känna andra som finns i bloggosfären! Kram

  7. När jag var med i AB-gänget slog det mej att jag inte sett någon ökning av sidvisningarna på nära ett år.
    Men det är i.o.f.s kommentarerna som är viktiga. I alla fall för min del – kontakten med de som läser vad jag skrivit.
    Responsen./Kao

  8. Najnaah: Tack för info! Nu har jag förstått… 🙂

    Kao: Ja, det är fint med den kontakten och responsen. Roligt faktiskt!

    Birgitta Alvskogen: Å, så fint uttryckt…att de leds hit 🙂

    Tack detsamma!

    Kramar till er

Kommentera

