Ibland

…vore det skönt att få vara liten.

Få en hel massa kärlek, bara tas om hand och känna sig älskad, önskad, omhändertagen.

Bara så.

av madonnan Postat i tankar

8 comments on “Ibland

  1. Den känslan smyger sig på ibland, för det mesta när man är lite trött och det känns som om man inte riktigt orkar med.
    Det blir snart sol och varmt igen och då blir allting lite lättare.
    Kram

  2. Ja, precis så känns det verkligen ibland. Fast å andra sidan så är jag både lillasyster och eftersläntrare och det gör ju att jag ses som liten hur gammal jag än är. :0)

    Du, det där jag skrev om att våren var här hos dig för några dagar sedan, jag tar tillbaka det. :0)

    Kram på dig

Kommentera

