Hade inte sett den här

…videon innan, men den fick mig att tårögd lyssna andlöst så här på morgonkvisten. För det som finns i videon med min favoritartist Robbie Williams, är verkligen Stort, Mäktigt och ett ljus av Kärlek, mellan så många. Sådant som ger en knasig Fisk mening och glädje i Livet. Jag tror att du måste se videon för att förstå vad jag menar!

Tack till Imagine, där jag fann länken… 🙂


Läs även andra morgonrörda bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

6 comments on “Hade inte sett den här

Kommentera

