Mina mest lästa inlägg

Bild från www.wikipedia.org

 

Mest lästa inlägg:

En kvinna 1,299 visningar Astrologi 983 visningar Uranus 629 visningar Madonnan 🙂 460 visningar

Att vara snäll är en bra egenskap 425 visningar Att se sin aura 408 visningar Jag ligger i det kokheta badet 299 visningar Besos 228 visningar (Bara att klicka på titlarna om du vill läsa).

Mest sökta: Uranus, Botticelli, Venus, Birth of Venus, Botticelli Venus

Mest aktiv: En kvinna 78 visningar Uranus 34 visningar 50 år 17 visningar Venus 11 visningar Jag letar 10 visningar

Anblicken av statistiken här ovan, möter mig när jag går in på bloggens kontrollpanel. Ganska intressant att se vad folk är intresserade av att läsa. Något speciellt ska det i alla fall tydligen vara, som New Age eller så, förutom de som är lite nyfikna på vem Madonnan är.

Minsann. Tänk förresten om man hade en blogg som man tjänade pengar på! Fast då måste man ju ha lite fler läsare, förstås.

God Söndag på er alla!

Läs även andra taggade bloggares åsikter om , , , , , ,

8 comments on “Mina mest lästa inlägg

  1. Många som vill vara snälla, se sin aura och bada kokhett värkar det som. Jag har en himla massa sök på sjuk och spikmatta. 🙂 Kram!

  2. Kul att kunna se på det viset, de går ju inte direkt på ab.

    Klart vi skall ses, när det nu blir, blir blir det dock.

    Den här bloggen känns harmonisk, det har jag alltid tyckt men inte sagt det 🙂

    Ha en skön söndag nu!

  3. Kommer du ihåg att det var Bollstabruk för mig eller har du nån annan koppling till det stället? Vi har säkert pratat om det och jag sedan glömt det!
    kram igen

Kommentera

