50 år

grattis-titti-50

Mitt i Livet

(För visst ska vi bli minst hundra?!)

Full av erfarenheter och kunskap

Minnen nedstoppade i ett bagage

Bland dem så många glimrande

Ett liv som har format dig till den du är

Fartfylld, energisk, vänlig, omtänksam, snäll, glad, sportig och humoristisk

Till en mamma, fru, vän, syster,  fröken, kvinna, till Du,

Grattis och all lycka i framtiden önskar jag Dig!

6 comments on “50 år

  1. Är det någon som fyller 50? Grattis till vem det än m vara!

    Tittar in för att visa att jag fortfarande lever, och har lyckats med att plita ner ett inlägg här på WP, bättre sent än aldrig! 😉
    Kram från Rozie, och fortsatt trevlig helg!

  2. Hejsan,
    Alla åldrar har något speciellt över sig, åldern är ju bara siffror som ändrar sig, innerst inne är man samma person. Någon har sagt att livet börjar först vid 40 och jag är faktiskt böjd att hålla med, jag längtar till nästa år när jag når den magiska gränsen 🙂

    Grattis grattis till denna 50-åring vem det än månde vara!!

    Kram

Kommentera

