Jag hade 35 grader

gift-img1

…när jag kom hem igår och hade mått ganska så uselt hela dagen. Kändes som om jag hade riktigt hög feber, så in med tempen i munnen och döm om min förvåning när den bara visade på de där 35 ynka graderna…

Kan man ha det?!

Själv skuttade jag (nåja…) ner i ett kokhett bad och sov sedan en riktigt djup nattsömn. Undrar dock fortfarande över de där graderna.

Nu har jag latat mig och spelat Fia halva kvällen. Mysigt värre och pigg som en mört är jag (nåja 2…)! 🙂

Läs även andra småkrassliga bloggares åsikter om , , , , , ,

8 comments on “Jag hade 35 grader

  1. vissa människor har kallare kropps temperatur, 36 till exempel. Andra har 37. Har du 37 är ju 35 ganska underligt, men om du har 36 som standard så kan det väl vara så, utan att det är konstigt.

  2. Jomen visst måste man kunna ha 35 grader…fast det låter ju i minsta laget…Jag är en 36 gradare…och har alltid varit…därför så blir det liksom skyhög feber om jag har 39.5…
    Men såååå skönt att kunna ramla ner i ett hett bad och få fart på kroppens värmepump…

    Hittade hit via Imagine och blev glatt överraskad…över ”orden som förenar”

    😉

  3. Jag råkade ut för samma sak för 2 dagar sen. Den visade 34,8 Trodde att den var trasig, för jag kände mig febrig. Sjuk blev jag inte heller, vid en senare koll visade sig att termometer var och är i perfekt skikt, så jag måste ha stressat ner 😉 mig eller nåt.

  4. hade hela gårdagen 38- 38.4 grader.. när ja vaknade i dag morse hade jag bara 34.6 !!! något att vara orolig för? nu som bäst efter några timmar ja vaknade så har jag bara 35.4…… jag som brukar ha normalt ungefär 36.8…

Kommentera

