Och jag har fått en dutt på kinden

Klicka på bilden om du vill läsa mer om bröd och brödbak…                            Foto: www.wikipedia.org

 

…undrar hur normalt det är med en sån i min ålder?

Så läser jag om modebloggarna som har nominerats till Stora Bloggpriset och tänker samtidigt på de brödbullar jag bakade till frukost. Ganska så mycket har jag hunnit med denna förmiddag, för jag har dessutom hunnit skriva ett par inlägg i min andra blogg.

Undrar jag förresten om någon lite mindre blogg kommer att kunna vrakas och väljas mellan? Tiden lär visa.

Nä, får nog gå och inspektera dutten och se om jag har något som kan täcka över den.

Hej så länge!

 
Läs även andra duttande bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

myspace profile visitors

6 comments on “Och jag har fått en dutt på kinden

  1. Baka borde jag nog göra ja…hmmm…men inte just nu, jag är alldeles för mätt på tårtor. Kram och hoppas du fått bukt med dutten 😉

  2. Lite tråkigt med det är bloggpriset. Att de bara var och är de kända bloggarna eller betalbloggarna. Kul med tonårsmorsan dock. Ska fråga henne om bloggalan.

Kommentera

