Bästa göromålet

…en mellandag mitt i minusgradiga Stockholm är att frosta av frysen. Oj, vad mycket där fanns! Och nu är hela balkongen full av mat dessutom.

Sen så tycker jag att ledigheten inte har införskaffat så värst många lediga stunder; det är fullt av saker som ska hinnas med. Men vad gör väl det, när de flesta är roliga? Imorgon ska jag hinna träffa två bloggerskor och avsluta det hela med en annan träff, där kinamat tänker inmundigas. Efter det blir det så eventuellt ett annat givande möte.

is

Och bara för att jag är julledigslat så blir det en gammal isbild till detta inlägg och en stor kram till alla er fina som läser:)

13 comments on “Bästa göromålet

  1. Man måste få vara lat, det känns som en livsnödvändighet. Och att njuta av att vara ledig även om mycket måste göras. Jag undrar dessa dagar hur jag hinner jobba egentligen.

  2. Hoppas att du får en trevlig dag imorgon!!!!!
    Här ska vi fara in till stan och kika runt i affärerna, kanske kanske har man med sig en påse hem!!!

    Kramizzzz

  3. Ett riktigt Gott Nytt År till er alla!
    Bilden är f ö tagen i hörnet Lidingövägen/vägen som går in till Östermalms IP (alltså lite till höger om Stadion). Där hänger alltid stora istappar vintertid 🙂

    Kram till alla!

Kommentera

