Jag kom helt av mig igår

…och hade nog tankarna på annat än att läsa nyheter; så därför har jag missat att det faktiskt är Idol-final ikväll.  Själv hade jag gärna sett Robin i finalen; tycker att han vandrade vägen fram emot en nybildad stjärna…

Alice eller Kevin?

Jag vet inte jag… Båda är talangfulla, har stor utstrålning och verkar älska att stå på scen.

Tänk om man ändå hade varit ung igen…

 

Läs även andra musikgillande bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

7 comments on “Jag kom helt av mig igår

  1. Jag gillar Kevin för hans ”genomskinliga” hjärta. Han kan inte dölja sin innerlighet och utstrålar sån genuin glädje.
    Alice är också duktig, men inte lika varm.
    Nej, ung vill jag inte vara längre, eller, jag känner mig oftast ung och ser fram emot min 45 årsdag!

  2. MärtaGreta; Jag tycker att du har en BRA inställning och känner nog samma som du inför Kevins glädje och innerlighet. Kul att han vann!

    Kram på dig

    Birgitta: Tack snälla och en stor kram tillbaka!

    Znogge: Trevlig helg 🙂

    Pysan: Klart du får rösta ändå! Själv älskar jag små frågor/enkäter, så det lär bli fler ”polls” här i bloggen 🙂 Kram

    Photoimagine: Åh, vilken BRA kommentar. Jag älskar att vinna ju! 🙂

    Kram på er och ha en fin helg!

  3. hejsan tjejen! trevlig liten blogg du har!
    Jag har en nystartad blogg och söker lite vänner att
    byta länkar med?
    länkar man till min blogg läggs automatiskt länk upp på min blogg till din , så fort du skickat mig en besökare.

    Annars läget lugnt en söndag såhär?

Kommentera

