Det här måste jag ju prova

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

9 comments on “Det här måste jag ju prova

  1. Jag har varit här och röstat!! 🙂 Hade gärna velat klicka i ”fint väder” också, men det gick bara att välja ETT alternativ.
    Hoppas din lördag är fin och att du har nära och kära omkring dig!
    KRAM!

  2. Mina lördagar är alltid fartfyllda då dottern rider och skall skjutsas sen brukar jag veckostäda samt powerwalka.
    Är dottern hemma gör jag alltid en god middag med efterrätt och kvällen är enbart LAT.

    Kram på dig!

Kommentera

