Dagens sökare som har hamnat hos mig

Är de som har sökt på följande:

botticelli 3 Mer statistik
knaschefen blogg 2 Mer statistik
jag är för snäll 1 Mer statistik
rynkor i ansiktet 1 Mer statistik
birth of venus 1 Mer statistik
älska mig för den jag är 1 Mer statistik
fakta om uranus 1 Mer statistik
madonnan 1 Mer statistik
birth venus 1 Mer statistik
att se aura 1

Och ja; man kan väl säga att det har med mig att göra, allting. Intressant. Förutom knaschefen då; fattar inte hur han nästlade sig in här…?
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 comments on “Dagens sökare som har hamnat hos mig

  1. *skrattar* ja du…jag brukar också kollaibland vilka sökord de använt för att komma till min blogg och det kan verkligen vara helt ologiska sökord. Ord som jag inte ens vet jag använt.
    Önska rdig en bra tisdag och må så gott! *kram*

  2. De sökord som visat vägen till din sida är i allafall mer spännande en de som lett till min sida, nämligen ”öronvax” och ”cykelkorg”. Funderar på att göra en liten utredning om det här med öronvax eftersom det tycks vara många som har problem med detta 🙂

Kommentera

