Och jag håller med

… i det som kloka Witchbitch skrev i sin blogg; och jag har inte heller något att skriva om.

Ändå sitter jag här och tittar på tangenterna och egentligen har jag lärt mig att det är en oskriven lag (?) att inte berätta om det i skrift. Men se, det struntar jag i. Och varför jag inte tycker att det finns något att förmedla just nu, är att det känns så…oväsentligt. Förstår inte vitsen och då avvaktar jag hellre tills den rätta känslan infinner sig. För det gör den, vet jag av erfarenhet.

För övrigt har jag också svårt att finna motivation till en del annat just nu och det har väl kanske sin del i det hela. Sånt som upptar många timmar av ditt dagliga liv borde vara berikande, glädjande, kännas meningsfullt. Så är inte fallet, men kanske gör det så snart. Hoppas.

Jag har förresten en aning ont i fötterna och så fryser jag lite. Tror jag går och badar i mitt badkar. Med rosa skum känns allt genast mycket roligare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

6 comments on “Och jag håller med

  1. De där timmarna som borde vara berikande och glädjande och när det inte är det får mig att få panik. Är så gammal nu och så sitter jag av de få år som finns kvar, så tänker jag ofta.

Kommentera

