Kära läsare

Ja, om jag nu råkar ha några kvar här… Vill i allafall meddela att jag har drabbats av en energilöshet som tar musten ur mig, efter att jobb och middag är avklarade. Lägger mig då på ryggen i sängen, framför TVn och där träffas jag sen vid läxor och umgänge. Rätt mysigt i sig.

Men så mycket skrivande blir det inte. För jag orkar inte.

Dessutom har jag träningsvärk efter att hurtigt ha deltagit i en tuff fotbollsmatch häromdagen. Pust.

Kramar i alla fall, till alla er fina som tittar in här.

 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

10 comments on “Kära läsare

  1. Så där kan det vara. Man verkar ha en pott energi som ska fördelas ibland räcker det inte till allt de man skulle vilja.
    Men det verkar som om du får med det viktigaste. Kram

  2. Ska erkänna att jag inte skriver, eller läser här så ofta. Energibristen existerar även på min sida datorn. Sköt om dig och vila du. Bättre rå om sig själv en känna ytterligare ett måste.

  3. 🙂 fotbollsmatch låter jättekul, hoppas att det gick bra och att ditt lag vann…

    och att ligga i sängen och ladda batterierna är inte helt fel… rätt vad det är så är det full fart igen.

    Kram och önskan om en härlig helg…

Kommentera

