Undrar jag

…om det går omkring någon och vet om min blogg utan att säga något? Och vad denna någon isåfall tycker? Nåja, det här är jag; eller i alla fall en liten del av mig. Det finns ju så mycket mer 🙂

Och så tänker jag på varför det kliar hysteriskt på överarmarna varje kväll när jag ska sova? Om det är tvättmedlet eller något helt annat?

Och så föräldramötet som jag var och hälsade på; presenterade mig och var så trött att jag inte riktigt minns vad jag sa. Hm. Sen cyklade jag i alla fall hem och fick laxpasta. Det var gott.

Inte så mycket mer än så. Det är ganska tomt i huve´t just nu…

11 comments on “Undrar jag

  1. Jag är övertygad om att det du sa på föräldramötet var relevant

    och bra. Du verkar vara duktig på att hitta de rätta orden. 🙂

    Tjusig blomma du plåtat, förresten!

    Ha nu en riktigt bra dag och

    Kram!

  2. Rosa: Ja, man blir liksom helt urblåst…inte bra! Kram

    Kersti: Vi får hoppas att det fylls på snart! Ha det så bra idag, kram:)

    Sam Z: Vi får hoppas det och tack för dina ord! Ha en fin dag! 🙂

  3. Det funderar jag också på ibland…om någon vet, men inte säger nå’t…Har kört med min ”riktiga” bild ända sedan början, men jag skriver ju inte allt i klartext. Känner man mig är det däremot inte särskilt svårt att lägga pussel, så det skulle iofs inte vara konstigt om någon gjort det…Men det känns inte så 🙂

  4. Ja jag minns hur mycket det var när skolan startade upp. Även om vi inte har/hade samma uppgifter. Kul om du vill titta in till mig någon gång!
    Kramar

  5. Jag har också kört med ”mig själv” men det är nog för att jag vägrat att ”gömma mig” p g a omständigheter som hänt för länge sen och förföljt mig genom åren och försökt skrämma mig till tystnad. Men visst… knäppskallar finns det ju på fler ställen är där jag råkade på en. *kram* ibland fundrr jag på att starta en anonym.. men orkar inte sättaigång. 🙂

  6. pruddelutt: Du är modigare än jag, helt klart! 🙂

    kvinnotankar: Nu har jag tittat in!:)

    Moniqa: Du är också så modig! Fortsätt skriv bara 🙂

    znogge: Just nu kliar det förskräckligt… Kram

    pantheraleo: Tack! Den minner mig om sommaren som känns avlägsen just nu…fryser så i ett trettongradigt Stockholm. 🙂

Kommentera

